środa, 22 lutego 2012

Lakiery, które polecam i nie polecam

Cześć to mój pierwszy post na tym blogu :-) Postanowiłam napisać recenzje, moje zdanie na temat lakierów. Przeważa firma MISS SPORTY.


1. GOLDEN ROSE  Fantastic NAIL LACQUER  nr. 160- Lakier zdecydowanie polecam, trzyma się doskonale na paznokciu oraz ślicznie wygląda



2. miss SELENE NAIL LACQUER nr. 191- Lakier polecam ale jednakże ma jeden minus, trzeba minimum 2 razy pomalować płytkę paznokcia ( dla mnie jest to uciążliwe) 


 



3. miss sporty LASTING COLOUR nr. 150- Jeżeli chodzi o ten lakier to nie polecam. Dobrze się pokrywa płytka paznokcia ale bardzo szybko schodzi ( mi zeszło na następny dzień)



4. miss sporty CLUBBING COLOURS nr. 313- Do tego lakieru to szczerze mam mieszane uczucia :-) Ponieważ go wg. nie używałam, ale prezentuję się na paznokciach ładnie.



5. miss sporty CLUBBING COLOURS nr. 320- Do tego lakieru także mam mieszane uczucia ponieważ trzyma nie na paznokciach ani nie za długo ani nie za krótko. Ładnie się prezentuje



6. miss sporty LASTING COLOUR nr. 120- Polecam, ładnie się prezentuję oraz jest wytrzymały 



7. miss sporty  LASTING COLOUR nr. 40- Również ten lakier polecam ładnie się prezentuję oraz jest długotrwały 



8. NAIL CARE silky power- Jest to odżywka z jedwabiem o silnym działaniu. Zdecydowanie polecam zapobiega łamaniu się i przebarwieniu paznokci 



9. JOKO super połysk ochrona i zabezpieczenie nr. 32- Zdecydowanie polecam, naprawdę nadaje super połysk




10. NAIL CARE utwardzacz do paznokci- Polecam 



11. Zmywacz owocowy do paznokci bezacetonowy- Może to nie lakier ale także polecam







Dziękuje za przeczytanie mojego posta i zapraszam codziennie na nowe :-) 

Masz jakiś pomysł na mojego posta ? Jeżeli tak napisz na e-maila na pewno go wykorzystam


3 komentarze:

  1. Mogłabyś więcej pisać na temat jednego lakieru.
    Dodaje do obserwowanych i zachęcam do rewanżu;)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, na pewno jeszcze tu zajrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się obszerniejsze recenzję, inny kolor tła oraz czcionki bo ten trudno się czyta, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, niebieski jest sliczny ..

    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń