czwartek, 23 lutego 2012

Zakupy

Cześć wszystkim! Dopiero zaczynam blogowanie więc proszę o wyrozumiałość. Dzisiaj wybrałam się na miasto i napotkałam pewien SH nowo otworzony. Chociaż nie trafiłam na dostawę, kupiłam sobie koszule i marynarkę dla mamy ( na mnie też jest dobra, chyba :-) ) Myślę że to udane zakupy, za dwie rzeczy zapłaciłam dokładnie 31 zł.

1. Koszula krata firma nie znana, koszt to ok 11 zł 










2. Marynarka Vero moda, koszt około 20 zł 










A na koniec moje zwyczajne ubranie do miasta: 














Bokserka- Butik
Bluzka- House 
Spodnie- rynek 
Bejsbolówka- Only, sh
Buty- Cropp

 

 

Na dzisiaj to już koniec dziękuje za obejrzenie :-) Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. koszula jest genialna! :)



    zapraszam na giveaway: christies-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń